Skip links

Оглас за проектен асистент

СмартАП – Лабораторија за социјални иновации Скопје е невладина организација која работи на адресирање и решавање на општествени предизвици во областите на образование, иновации во јавен сектор и климатски промени. Преку својот иновативен пристап но и преку својата пасија и посветеност, тимот на СмартАп секојдневно работи на креирање поубав, поинаков и подобар свет. Составен од млади, амбициозни и мотивирани соработници, тимот е секогаш отворен за нови сонувачи и професионалци кои сакаат да работат во пријатна и предизвикувачка работна средина и кои целат преку своето работење да креираат позитивна промена за својата околина и општество.

Согласно потребите на организацијата, СмартАП објавува оглас за проширување на својот тим односно за вработување на:
Проектен асистент

Кои ќе бидат одговорностите на проектниот асистент?

  • Подготовка и прибирање на апликации, подготовка на договори за надворешни и внатрешни соработници и консултанти
  • Административна проверка на сите влезни и излезни фактури, реализација на исплата и плаќања
  • Проверка, надгледување во делот на достава и прибирање на месечни/дневни извештаи за сработена работа
  • Менаџирање на процесот на набавка (прибирање на понуди, достава, комуникација со засегнати страни)
  • Логистичка поддршка на проектни активности
  • Подготовка на документација за плаќања
  • Одговорно прибирање на целокупната документација поврзана со проектите, како и проследување до крајниот корисник
  • Подготовка на целокупната административна документација
  • Редовна комуникација со целиот тим, како и надворешните соработници и консултанти
  • Директна соработка со проектниот тим и поддршка во реализација на проектните активности

К​ои се потребните вештини и квалификации?

  • Минимум две (2) години работно искуство на иста или слична позиција
  • Одлично познавање на пишан и говорен англиски јазик
  • Одлично познавање на MS Office пакетот како и Google Drive, Outlook
  • Способност за планирање, организација и реализација на активности во кратки рокови
  • Одлични комуникациски и  организациски вештини
  • Професионален однос кон сите вклучени страни
  • Поседување на диплома од високо образование ќе се смета за предност

Логистички информации поврзани со работниот ангажман:

  • Лицето се очекува да почне со работа од 1 февруари 2024 во период од 12 месеци, со можност за продолжување
  • Првично се прави договор за вработување во времетрење од 3 месеци, кој се смета како пробен период
  • Почетна плата од 30 000 денари нето сума (предвидено е градациско зголемување на платата, во зависност од интересот и ангажираноста)
  • Ангажманот се склучува преку Договор за вработување 
  • Неделното работно време е од понеделник до петок, 8 работни часа, со предвидено дневно водење на записник од завршени задачи

Краен рок за аплицирање е 10.01.2024. Ве молиме во апликациската форма поднесете Резиме (CV) и мотивациско писмо на англиски јазик. Апликациите се поднесуваат електронски на порталот: https://innovationlab.zohorecruit.com/careers или преку е-маил на [email protected].

Процесот на интервју ќе се одвива во период од 15 – 18 Јануари. Само селектираните кандидати ќе бидат контактирани и повикани на интервју.

Leave a comment